Som una escola pública, ubicada al municipi de Santa Maria de Martorelles però depenen del Consorci d’Educació de Barcelona, que ens dediquem des de fa més de 35 anys a l’ensenyament de la jardineria amb l’objectiu de professionalitzar l’alumnat amb necessitats educatives o bé que surten del circuit d’ensenyament obligatori. Actualment fem PFI de jardineria i viverisme, i també d’horticultura.
Dins dels nostre projecte com a centre cada any realitzem millores dins l’espai de l’escola i també fem intervencions externes al Parc Plana i Lledó de Mollet, així com enjardinaments efímers en el Poble Espanyol, Sant Feliu Exposició de Roses, a Girona Temps de flors, entre altres.
Som també una escola que pertanyem a la xarxa d’escoles sostenibles i realitzem diversos projectes de millora del medi ambient.
Aquest curs passat destaquem el projecte integrat de segon curs, de restauració i millora d’una part del jardí de l’escola que s’havia anat envellint i que ara se li ha donat un nou ús d’aparcament.
Podeu veure el jardí efímer fet per l’alumnat de PTT.
També volem fer esment del projecte de les parcel·les de primer curs, on durant sis mesos l’alumnat de primer curs crea , dissenya i executa un petit jardí individual de 3mx3m, que desprès hauran de desmuntar.
Podeu veure les fotos del curs 2018- 19
Escola Viver Castell de Sant Foix
Comparteix:










